Jag är väl knappast ensam om att beställa delar till bilen OnLine, och hur mycket billigare kommer man inte undan när man hittar ett ställe som skickar hem just rätt del från Tyskland, Frankrike eller nåt annat land.

Den här gången som många andra så skulle Jag använda BildelarOnline24.se och dom har oftast fixat rätt delar i rätt tid.
Men den här gången blev det väntan, väntan och ännu mera väntan, så pass länge så jag till slut kände mig tvungen att skicka ett meddelande och fråga vart mina prylar tagit vägen. Svaret blev att en varorna var restade och att ordern skulle komma så fort den kom in, och då jag redan betalt så kändes det som om det inte skulle vara något val än att vänta… Men idag kom svaret, varan har utgått men en ersättningsvara fanns att tillgå, koolt tyckte jag men efter att jag sagt ja så kom en restfaktura, ok det var bara på drygt 45 spänn mer men har jag väntat utan att få någon som helst förklaring och helt plötsligt blir det dyrare ja då tar jag hellre en refund och går till en konkurrent, lär dröja innan jag går tillbaka till BildelarOnline24 igen, plus att jag naturligtvis lägger ett dåligt omdömme i TrustPilot